Αγαπητή συνδημότισσα, αγαπητέ συνδημότη

Δημιουργούμε τη Γραμμή Δημότη με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου Φλώρινας αλλά και την ενίσχυση της αμφίδρομης σχέσης εμπιστοσύνης Δήμου και Δημότη.
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι η σωστή τηλεφωνική εξυπηρέτηση του πολίτη, η καταγραφή και η σωστή διαχείριση των αιτημάτων και των αναφορών του. Όλα τα αιτήματα και οι προτάσεις βελτίωσης θα καταγράφονται και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες διευθύνσεις του δήμου , ενώ θα παρακολουθείται η πορεία διευθέτησης τους και θα ενημερώνεται ο αιτών για την έκβαση.

Η Γραμμή Δημότη είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:30 πμ έως 2:00 μμ, εκτός των επίσημων αργιών.
Λειτουργεί καλώντας:
• στον αριθμό 8001137373 από σταθερό χωρίς χρέωση,
• στον αριθμό 2385351048 από κινητό με χρέωση,

ή στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση 80011@cityoflorina.gr.

Στη Γραμμή Δημότη μπορείτε να καλείτε με μηδενική χρέωση (από σταθερό ή με ηλεκτρονικό μήνυμα), προκειμένου να εκφράσετε τα αιτήματα – παρατηρήσεις σας για θέματα κοινού ενδιαφέροντος (καθαριότητας, πρασίνου, περιβάλλοντος κλπ) ή να αναφέρετε μια βλάβη (ηλεκτροφωτισμού, τεχνικά, κτλ).
Η διαδικασία που ακολουθείται έχει τη μορφή:

  • Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος.
  • Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
  • Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του Αιτήματός του.

Φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Γραφείο Δημάρχου που ενημερώνεται άμεσα για τα αιτήματα των δημοτών και παρακολουθεί τις ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου.