23.05.11-Δελτίο Τύπου (για την συνεδρίαση του Δ.Σ.)

Υπό την Προεδρία της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Φλώρινας κ. Ζέτας Ρίζου και παρουσία του Δημάρχου Φλώρινας κ. Γιάννη Βοσκόπουλου, συνεδρίασε την Τρίτη 17 Μαΐου 2011 το Δημοτικό Συμβούλιο Φλώρινας, με 12 θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Πριν τη συζήτηση των θεμάτων, ο κ. Δήμαρχος ενημέρωσε τους Δημοτικούς Συμβούλους για τη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό κ. Σκανδαλίδη και συγκεκριμένα είπε:
«Πριν από λίγες μέρες, επισκέφθηκε το Νομό Φλώρινας, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κώστας Σκανδαλίδης, με τον οποίο είχαμε μια συνάντηση και συζητήσαμε τα βασικότερα θέματα τα οποία αφορούν στο Δήμο Φλώρινας που είναι το φράγμα της Τριανταφυλλιάς, η μελέτη η οποία εκπονείται από το πρώην Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ για την άρδευση του κάμπου του πρώην Δήμου Περάσματος, οι αναδασμοί και τα παράλληλα έργα αυτών, για τα οποία είχαμε υποβάλλει ως Νομαρχιακή Αρχή μελέτες προκειμένου να ενταχθούν στο πρόγραμμα «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΛΤΑΤΖΗΣ». Με τον κ. Υπουργό συμφωνήσαμε ότι μέσα στο επόμενο εικοσαήμερο θα πραγματοποιήσουμε συνάντηση στην Αθήνα, όπου με τις αποφάσεις και με αντίγραφα των μελετών θα συζητήσουμε εκτενώς τα θέματα που μας απασχολούν.


Ακόμα, ανακοίνωσε ότι για κάθε παράταξη του Δημοτικού Συμβουλίου υπάρχει
πλέον ένας χώρος για δική τους χρήση, καθώς και γραμματειακή
υποστήριξη.
Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι:
• «Ορισμός βοσκήσιμων εκτάσεων και καθορισμός δικαιώματος βοσκής για το
έτος 2011», με εισηγητή τον Δρ. Ιωάννη Μουντούση, αναπληρωτή Προϊστάμενο
του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας και αλιείας Δήμου
Φλώρινας.
Ομόφωνα ορίστηκε η τριμελής επιτροπή για τον έλεγχο της ακριβούς τήρησης
των όρων, η οποία αποτελείται από τους Πανίδη Λεωνίδα, Μπέλτσο Αθανάσιο
και Μιχάλη Καρακόλη, με αναπληρωτές τους, τους Ζαχαριάδη Λάζαρο,
Ευαγγέλου Νίκο και Μαββίδη Παναγιώτη.
• «Επιβολή τέλους καυσοξύλευσης δικαιούχων ατομικών αναγκών έτους 2011»,
με εισηγητή τον κ. Νικόλαο Καραντζίδη, υπάλληλο του τομέα Αγροτικής
Ανάπτυξης Δήμου Φλώρινας.
Τα παραπάνω θέματα ψηφίστηκαν ομόφωνα.
• «Παραλαβή Μελέτης με τίτλο “Βιολογικός Καθαρισμός Λεπτοκαρυάς –
Αμμοχωρίου”», με εισηγητή τον κ. Σπυρίδωνα Τζέτζη, υπάλληλο των Τεχνικών
Υπηρεσιών του Δήμου Φλώρινας.
• «Παραλαβή Μελέτης με τίτλο “Βιολογικός Καθαρισμός Περάσματος-
Κολχικής”», με εισηγητή τον κ. Σπυρίδωνα Τζέτζη, υπάλληλο των Τεχνικών
Υπηρεσιών του Δήμου Φλώρινας.
Αποφασίστηκε ομόφωνα η αναβολή της συζήτηση των παραπάνω δύο θεμάτων,
για επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
• «Ψήφιση δαπανών εορτασμού της Καθαράς Δευτέρας έτους 2011», με
εισηγήτρια την κ. Μελπομένη Γερομιχαλού, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη
Οικονομικού Τμήματος Δήμου Φλώρινας.
• «Νέο ωράριο λειτουργίας της Υπηρεσίας Καθαριότητας», με εισηγητή τον
κ. Αθανάσιο Μπέλτσο, Αντιδήμαρχο Δήμου Φλώρινας.
• «Συνδιοργάνωση εκδήλωσης για την άφιξη της Φλόγας της Ελπίδας των
Special Olympics στη Φλώρινα», με εισηγητή τον κ. Αριστείδου Αριστείδη,
Αντιδήμαρχο Δήμου Φλώρινας.
• «Παραχώρηση χώρου για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων από καταστήματα
υγειονομικού ενδιαφέροντος στην Πλατεία Γεωργίου Μόδη», με εισηγητή τον
κ. Αριστείδου Αριστείδη, Αντιδήμαρχο Δήμου Φλώρινας.
• «Συνδιοργάνωση ανθοκομικής έκθεσης», με εισηγητή τον κ. Αριστείδου
Αριστείδη, Αντιδήμαρχο Δήμου Φλώρινας.
Τα παραπάνω θέματα ψηφίστηκαν ομόφωνα.
• «Έγκριση ή μη των όρων της σύμβασης μεταξύ αφ’ ενός των Δήμου
Φλώρινας, Δήμου Αμυνταίου, Γενικής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και
αφ’ ετέρου της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία ΤΡΑΙΝΟΣΕ», με εισηγητή
τον κ. Ιωάννη Βοσκόπουλο, Δήμαρχο Φλώρινας.
Για το παραπάνω θέμα ο κ. Δήμαρχος απαντώντας στις τοποθετήσεις της
μειοψηφίας, δήλωσε:
«Αρχικά θα ήθελα να σας πω, ότι ο Δήμος Φλώρινας και ο Δήμος Αμυνταίου
ζήτησαν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ορίσουν δύο λογιστές, έναν από κάθε Δήμο
ώστε να έχουν πρόσβαση στα οικονομικά αρχεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου
να διαπιστωθεί το πραγματικό κόστος της γραμμής, από την Έδεσσα έως τη
Φλώρινα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απάντησε θετικά με έγγραφό της, στο οποίο αναφέρει
ότι το κόστος των λογιστών θα επιβαρύνει τον κάθε Δήμο, ενώ έχει ήδη
ληφθεί απόφαση από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Φλώρινας, για τον
ορισμό του λογιστή. Ακολούθως, ο κ. Δήμαρχος ενημέρωσε τους Δημοτικούς
Συμβούλους για το έγγραφο το οποίο εστάλη από τον Περιφερειάρχη Δυτικής
Μακεδονίας, κ. Γιώργο Δακή προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στο οποίο ζητείται αν
έχουν υπογραφεί παρόμοιες συμβάσεις και με ποιους όρους.
Απαντώντας στη μειοψηφία ο κ. Βοσκόπουλος είπε:
Στον κ. Ασπρίδη
Αναφέρετε ότι στη σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει τιμή, δεν υπάρχει
τίποτα. Και σας ρωτώ: δε ζείτε στη Φλώρινα; Δεν ξέρετε ότι στη σύσκεψη
που διοργάνωσε το ΕΒΕ και το Εργατοϋπαλληλικό κέντρο Φλώρινας και στην
οποία συμμετείχαν και οι δύο βουλευτές του Νομού, ο Πρόεδρος της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλυσε εκεί όλα τα κόστη; Δεν ξέρετε ποια είναι η πρόταση;
Δεν πρότειναν οι βουλευτές και ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ότι από 100.000,00€
θα βάλει ο κάθε Δήμος, 200.000,00€ θα δώσει η Περιφέρεια Δυτικής
Μακεδονίας, 150.000,00€ η Δ.Ε.Η. Α.Ε. , 100.000,00€ τα Λιγνιτωρυχεία
Αχλάδας και ότι οπωσδήποτε έπρεπε να πουληθούν και εισιτήρια μακράς
διαρκείας; Αυτά κ. Ασπρίδη ανακοινώθηκαν επισήμως. Καθόμαστε και
συζητάμε για θέματα τα οποία είναι ήδη γνωστά. Έχουν ειπωθεί πολλές
φορές.
Προσπαθώντας να με σπιλώσετε, λέτε ότι αργήσαμε να κάνουμε κάποια
πράγματα. Όταν είχε επισκεφτεί τη Φλώρινα ο αείμνηστος Ανδρέας
Παπανδρέου με τη σύζυγο του και συμπολίτισσα μας Δήμητρα Παπανδρέου,
ρώτησε τους τότε φορείς τι ακριβώς θέλουν για το Νομό Φλώρινας, και τότε
είχε τεθεί και το θέμα του κάθετου άξονα και πολλών άλλων αιτημάτων για
το Νομό μας. Και όταν η κ. Παπανδρέου έκλεισε τα απαραίτητα ραντεβού με
τους αρμόδιους Υπουργούς για τη διευθέτηση των θεμάτων αυτών, οι
πολιτικοί μας άρχοντες τότε δεν παρευρέθησαν. Άρα, όλα τα θέματα τα
οποία επικαλείστε δεν δημιουργήθηκαν σήμερα. Υπήρχαν χρόνια πριν.
Ο κάθετος άξονας και η ΕΓΝΑΤΙΑ ξεκίνησαν πριν το 1980. Υπήρξε χάραξη της
ΕΓΝΑΤΙΑΣ να περνάει από τη Φλώρινα, κάτι το οποίο άλλαξε σε μια βραδιά,
γιατί κάποιοι Βουλευτές είχαν μεγαλύτερη δύναμη από εμάς κι έτσι πέρασε
από την Κοζάνη και την Καστοριά. Μπορούσαμε τότε να πιέσουμε, ώστε να
κατασκευασθεί από τη Φλώρινα ο κάθετος άξονας όπως έγινε και με την
Καστοριά και με πολλούς άλλους Νομούς. Δυστυχώς όμως οι τότε άρχοντες
δεν έκαναν καμία κίνηση και μας έλεγαν μάλιστα ότι ο δρόμος Βεύη-
Φλώρινα, είναι ο κάθετος άξονας της ΕΓΝΑΤΙΑΣ. Μήπως ξέρει κανένας άλλος
κάτι διαφορετικό; Ο δρόμος αυτός τελείωσε επί της δικής μας θητείας,
διότι ως Νομάρχης τότε, αναγκάστηκα να κάνω παρεμβάσεις προς την
Περιφέρεια να ολοκληρώσει τον δρόμο αυτό. Και σας πληροφορώ ότι όταν
ολοκληρώθηκε ο δρόμος, υπήρξαν κάποιοι που είχαν διατελέσει στην Τοπική
Αυτοδιοίκηση και οι οποίοι ισχυρίζονταν ότι έπρεπε να κλείσει ο δρόμος
γιατί έχει προβλήματα και οι οποίοι μάλιστα έκαναν παρεμβάσεις και στην
αστυνομία. Μετά από παρεμβάσεις δικές μας σταμάτησε όλη αυτή η
παραφιλολογία. Κι έτσι ο δρόμος υπάρχει και θα υπάρχει για πολλά ακόμα
χρόνια και ο οποίος μας διασφαλίζει ασφαλέστερη και γρηγορότερη
μετακίνηση, σε σχέση με τον προηγούμενο.
Την τότε περίοδο, μήπως θα μπορούσαμε να κερδίσουμε την έδρα του
Πανεπιστημίου; Υποβλήθηκε από την τότε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μελέτη
για την έδρα του Πανεπιστημίου; Μόνο η ΑΝΚΟ υπέβαλλε για την Κοζάνη. Κι
αν κάνω και λάθος και παρακαλώ να με διορθώσετε.
Όσον αφορά στο θέμα του στρατοπέδου, μήπως κάνω λάθος κ. Ασπρίδη, ότι
προεκλογικά αναφέρατε ότι θα πάρετε τα κτίρια του στρατοπέδου της πόλης
της Φλώρινας, γιατί είστε φίλος με τον αρμόδιο Υπουργό και τα οποία θα
διαθέσετε στο πανεπιστήμιο ή οπουδήποτε αλλού; Και τώρα μας λέτε ότι
έφυγε ο στρατός. Μα στο πρόγραμμα σας τα είχατε αυτά. Από τότε σας είχα
πει, ότι δεν θέλουμε να κάνουμε παρεμβάσεις σε αυτά τα κτίρια και ότι
θέλουμε να παραμείνει ο στρατός.
Λυπούμαι πάρα πολύ, γιατί προσπαθείτε να σπιλώσετε τον Δήμαρχο της
Φλώρινας, για τους δικούς σας λόγους. Με γεια σας, με χαρά σας.
Εδώ πρέπει να σας πω, ότι σε όλα τα θέματα στα οποία αναφέρθηκε ο κ.
Ασπρίδης και από τα οποία πλήττεται και ο Δήμος αλλά και ο Νομός
Φλώρινας, είναι σοβαρά θέματα και τα οποία μας βαραίνουν πολλά χρόνια.
Για το λιγνιτικό τέλος, πρέπει να σας θυμίσω ότι επί θητείας μου ως
Νομάρχης, το έθεσα και το ζήτησα από την πρώτη μέρα της θητείας μου. Και
μάλιστα το ζητήσαμε σε συνεργασία με τους Νομάρχες Κοζάνης και Αρκαδίας
και είχαμε ζητήσει στοιχεία σε συνεργασία με την ΑΝΚΟ, από τα
λιγνιτωρυχεία Αχλάδας, ώστε να μας πουν το ποσό το οποίο αποδίδουν στο
κράτος ετησίως, για να ζητήσουμε αυτά που μας αναλογούν.
Για τον Τοπικό Πόρο και τώρα ακόμα παλεύουμε και τον διεκδικούμε ως
Δήμος, ώστε να πάνε όλα τα χρήματα στον Δήμο και όχι στην Περιφέρεια.
Διότι δε σας κρύβω, σύμφωνα με ένα σχέδιο σύμβασης το οποίο έστειλε η
Περιφέρεια στον Υφυπουργό κ. Μανιάτη, ζητάει να πάρει από τον Τοπικό
Πόρο η Περιφέρεια το 50%, ο Δήμος Φλώρινας και ο Δήμος Αμυνταίου από
17,5% και 15% ο Δήμος Πρεσπών. Αυτή ήταν η πρόταση της Περιφέρειας.
Εμείς οι Δήμοι, είμαστε κάθετα αντίθετοι με τη λογική αυτή και γι αυτό
κάναμε και το Δίκτυο Ενεργειακών Δήμων. Και λέμε, ο Τοπικός Πόρος πρέπει
να δίνεται απευθείας στους Δήμους, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα
διυλιστήρια ή και τις ανεμογεννήτριες, όπου δίνουν το ποσό που οφείλουν
απευθείας στις τοπικές κοινωνίες. Ζητούμε να υπάρξει ίδια μεταχείριση
και για τον Τοπικό Πόρο και μάλιστα να υπάρξει αύξηση από το 0,4‰ σε 1,
2‰ τουλάχιστον, για να αυξήσουμε και τους πόρους μας και να προχωρήσουμε
και στην υλοποίηση σημαντικών έργων στον Δήμο μας, όπως είναι και η
τηλεθέρμανση. Όταν το έθεσα το θέμα αυτό στην κ. Μπιρμπίλη με ρώτησε τι
θα τα κάνουμε τα χρήματα και της είπα ότι θα κατασκευάσουμε την
τηλεθέρμανση. Μάλιστα, για το έργο της τηλεθέρμανσης στείλαμε σήμερα ένα
έγγραφο από τη ΔΕΥΑΦ προς την κ. Υπουργό και τους υπευθύνους του
ΕΠΠΕΡΑΑ, διότι ενώ στη συνάντηση μας, είχαν δεσμευτεί ότι μέχρι τέλους
Απριλίου θα μας ενημέρωναν για την πληρότητα ή μη του φακέλου της
τηλεθέρμανσης, προκειμένου να σταλεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτι το οποίο
θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και δύο χρόνια αλλά δεν έγινε ποτέ, για να
μας ενημερώσουν οι αρμόδιοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης τι ποσό θα πρέπει να
δοθεί ως ίδια συμμετοχή του Δήμου Φλώρινας και με τι ποσό θα
επιχορηγηθεί το έργο αυτό. Επειδή το Υπουργείο δε μας ενημέρωσε ακόμα,
ζητήσαμε σήμερα την άμεση απάντηση τους.
Για την τηλεθέρμανση, ακούμε χρόνια τώρα διάφορα για το ποσό με το οποίο
επιχορηγείται. Μα δεν έχει σταλεί καν ο φάκελος στην Ευρωπαϊκή Ένωση,
πώς είναι δυνατόν να γνωρίζουμε το ποσοστό; Ο μόνος φάκελος ο οποίος
έχει σταλεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι για την επέκταση της
τηλεθέρμανσης την Πτολεμαΐδας και το προτεινόμενο ποσοστό που έχει η
Πτολεμαΐδα από τη μελέτη κόστους οφέλους, που είναι 65%. Αυτή είναι η
αλήθεια.
Εμάς μας ενδιαφέρει πριν λειτουργήσει ο ΑΗΣ Μελίτης και τα ορυχεία να
εξασφαλιστούν οι πόροι για την τηλεθέρμανση. Διότι εάν δεν την
κατασκευάσουμε, να είστε σίγουροι από τους ρύπους που έχουμε, ότι θα
έχουμε συνέχεια αυξανόμενους αριθμούς νεκρών και στο τέλος δε θα
μείνει άνθρωπος στην περιοχή μας. Το ΚΕΠΕ Κοζάνης, με τις μετρήσεις που
μας δίνει σήμερα, μας λέει ότι οι ρύποι στη Φλώρινα είναι 42mg/m3 αέρος
και οι ρύποι στους Αγίους Αναργύρους που είναι η πιο ρυπογόνος περιοχή
είναι 43mg/m3 αέρος, μόλις ένα μικρογραμμάριο παραπάνω. Σας πληροφορώ
ότι η Πτολεμαΐδα έχει δέκα μονάδες λιγότερους ρύπους από εμάς εδώ.
Θα πρέπει να σκεφτούμε ότι το σημαντικότερο έργο είναι η τηλεθέρμανση
για τον Δήμο μας, ώστε να μειωθούν οι ρύποι και μετά η λειτουργία των
ορυχείων και του ΑΗΣ. Διότι δίχως υγεία να την κάνουμε τη δουλειά τι;
Για το φράγμα της Τριανταφυλλιάς πρέπει να σας πω ότι μίλησα με τον κ.
Σκανδαλίδη, το Υπουργείο του οποίου έχει άμεση σχέση με το έργο αυτό,
διότι είναι αρδευτικό έργο και συνδέεται άμεσα με το πρόγραμμα
«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΛΤΑΤΖΗΣ». Είναι αδιανόητο να δίνονται περίπου
50-60.000.000,00€ στην Καστοριά για νέο φράγμα και να μην δίνονται τα
12.000.000,00€ όπως ισχυρίζεται ο κ. Ασπρίδης για την ολοκλήρωση του
φράγματος της Τριανταφυλλιάς. Όταν έθεσα στον κ. Υπουργό την ένταξη του
έργου στο ΕΣΠΑ, μου είπε ότι δεν μπορεί να γίνει αυτό. Μα του είπα οι
αρμόδιες υπηρεσίες του πρώην ΠΕΧΩΔΕ, μας λένε ότι μπορεί να γίνει αυτό
με τροποποίηση της μελέτης. Άρα μη μας λέτε ότι δεν μπορεί να γίνει. Η
επόμενη ερώτηση του ήταν τι ποσό απαιτείται για την ολοκλήρωση του και ο
κ. Κωνσταντινίδης ο Βουλευτής του Νομού, είπε 17.000.000,00€. Και
ξέρετε ποια ήταν η απάντηση του: ότι δεν έχει τόσα χρήματα να μας
διαθέσει. Μας είπε δηλαδή ότι δεν έχει χρήματα για τη Φλώρινα, όχι ότι
δεν μπορεί το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Όλοι οι Νομοί παίρνουν χρήματα,
γιατί έχουν πολιτική ηγεσία που πιέζει, γιατί το κράτος μας όπως
γνωρίζετε είναι Αθηνοκεντρικό και Βουλευτοκεντρικό, με αποτέλεσμα να
πετυχαίνουν ότι θέλουν οι Βουλευτές που έχουν ισχύ. Πιστεύω ότι αφού
καταφέραμε να προγραμματίσουμε ραντεβού με τον κ. Σκανδαλίδη, θα
καταφέρουμε να αποσπάσουμε έστω και ένα μικρό μέρος για τη συνέχιση του
έργου.
Πέρα από αυτά όμως, έχω ζητήσει και χρήματα για τον δρόμο Φλώρινα-
Πρέσπες. Κανείς δεν μιλάει πλέον γι’ αυτόν. Είναι ένα έργο το οποίο θα
τονώσει τον χειμερινό τουρισμό και θα φέρει κόσμο στη Φλώρινα, με
αποτέλεσμα να έχουν όλοι οι καταστηματάρχες ένα επιπλέον εισόδημα.
Για το θέμα του Τ.Ε.Ι., θα μιλήσω αναλυτικά αργότερα κατά τη συζήτηση
του θέματος. Πάντως οφείλω να σας πω ότι ειλικρινά λυπούμαι πολύ που
στην προχθεσινή σύσκεψη για το μέλλον του Τ.Ε.Ι., που έγινε με τους
καθηγητές, τους βουλευτές και τον Αντιπεριφερειάρχη, ο Δήμος Φλώρινας
δεν κλήθηκε. Μήπως το Τ.Ε.Ι. δεν θέλει τη βοήθεια του Δήμου Φλώρινας;
Με τη Διευθύντρια την κ. Μητλιάγκα είχα συνάντηση πριν από λίγες μέρες
στο γραφείο μου και συζητήσαμε το θέμα αυτό και την ενημέρωσα για τη
συζήτηση του θέματος αυτού στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο. Δε σας κρύβω
κ. Μητλιάκα ότι σήμερα περίμενα να είναι όλοι οι καθηγητές, αλλά και
φοιτητές του Τ.Ε.Ι. εδώ. Δυστυχώς όμως, διαπιστώνουμε μια ατονία, καθώς
όλοι κοιτάζουν το προσωπικό τους συμφέρον.
Όσον αφορά στο μέλλον του νοσοκομείου στη Φλώρινα, σε λίγο θα
συρρικνωθεί και η λειτουργία του, ενώ για το θέμα του πετρελαίου
θέρμανσης κάναμε συνάντηση και με τον Υπουργό Οικονομίας, ο οποίος
μάλιστα μας διαβεβαίωσε ότι εάν δεν βρεθεί τρόπος οι παραμεθόριες
περιοχές να έχουν φθηνότερη τιμή πετρελαίου, με τέτοιο τρόπο ώστε να
διασφαλίζεται η καταβολή του ποσού σε αυτούς που το έχουν πραγματικά
ανάγκη, τότε δε θα προχωρήσει στην αλλαγή του τρόπου χρέωσης του. Αλλά
αν δούμε τι πραγματικά συμβαίνει, το πετρέλαιο σήμερα έχει φτάσει στα 95
λεπτά περίπου και έτσι όπως πάνε τα πράγματα δε θα χρειαστεί να πάρει
απόφαση το Υπουργείο για να το εξισώσει με το πετρέλαιο κίνησης, καθώς
θα γίνει από μόνο του αυτό. Είναι θλιβερό, αυτό που ζούμε.
Επιστρέφοντας τώρα στο θέμα του τρένου, πρέπει να σας πω ότι κάναμε πάρα
πολλές ενέργειες. Αρχικά, επισκεφθήκαμε τον Υπουργό Οικονομίας και
Οικονομικών και μάλιστα μας είπε ότι έδωσε 50.000.000,00€ στον αρμόδιο
Υπουργό Μεταφορών, ο οποίος θα τα διαθέσει στις άγονες γραμμές. Και ρωτώ
το εξής: όταν στη Βουλή ψήφισαν για τις άγονες γραμμές, οι δικοί μας
Βουλευτές δεν το πήραν χαμπάρι; Φανταστείτε ότι άγονη γραμμή θεωρήθηκε
και ο προαστιακός των Αθηνών, η γραμμή του ΟΣΕ Αθήνα – Λάρισα, η
αερογραμμή Αθήνα- Κοζάνη και Καστοριά. Όλα αυτά θεωρήθηκαν άγονες
γραμμές και η Φλώρινα έμεινε απέξω. Και ρωτώ το εξής: πως τα πέτυχαν όλα
αυτά η Καστοριά και η Κοζάνη και η Φλώρινα έμεινε απέξω; Άρα όσοι έχουν
«μπάρμπα στην Κορώνη» που λέει και ο λαός μας, πετυχαίνουν αυτό που
θέλουν. Δυστυχώς αυτό ισχύει. Και όταν ζητήσαμε να κοπεί ένα μικρό ποσό
από τον προαστιακό και να δοθεί στη Φλώρινα, μας είπαν ότι αυτό δεν
γίνεται, κι εκεί αντιμετωπίσαμε το αυταρχικό πρόσωπο της Κυβέρνησης και
φτάσαμε να εκλιπαρούμε για τη λειτουργία του τρένου της Φλώρινας, το
οποίο εξυπηρετεί τους χαμηλόμισθους στις μετακινήσεις τους, οι οποίοι
δεν έχουν τρόπο να ταξιδέψουν διαφορετικά, παρά μόνο με το φθηνότερο
μεταφορικό μέσο.
Λυπούμαι που καθόμαστε και συζητάμε για το τρένο σήμερα, διότι όταν
τέθηκε το θέμα για τη συνεισφορά των Δήμων και της Περιφέρειας στη
λειτουργία του, είπα χαρακτηριστικά ότι εάν δώσουμε 1.000.000,00€ σε
οποιονδήποτε φορέα, θα μας μεταφέρει δωρεάν στη Θεσσαλονίκη με τρία
δρομολόγια την ημέρα. Το τρένο πάντως είναι απαραίτητο για την περιοχή
μας για πολλούς άλλους λόγους. Το κόστος το οποίο μας λένε να αναλάβουμε
με τη σύμβαση αυτή είναι επιεικώς απαράδεκτο. Ένα από τα πιο περίεργα
και απαράδεκτα σημεία της σύμβασης είναι και το εξής: «το ύψος της
αποζημίωσης το οποίο οφείλουν να καταβάλλουν οι φορείς ΟΤΑ στον πάροχο,
αντιστοιχεί στο καθαρό οικονομικό αποτέλεσμα που επιτυγχάνει ο πάροχος
από την παροχή των υπηρεσιών, προσαυξανόμενο έτσι ώστε ο πάροχος να
αποκομίζει εύλογο κέρδος». Θα δώσουμε δηλαδή και κέρδος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Δεν πληρώνουμε απλά τη διαφορά για τη λειτουργία του τρένου, ώστε να
καλύψει τα έξοδα του, αλλά μας ζητάν να συνεισφέρουμε το ποσό το οποίο
μας υποδεικνύουν αυτοί, για να έχουν και κέρδος οι υπεύθυνοι της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαφορετικά δε θα ισχύει η σύμβαση. Άρα ότι διαβάζουμε στη
σύμβαση αυτή, αγγίζει τα όρια της τρέλας.
Επίσης, πρέπει να σας πω, ότι μετά από τις ενέργειες που κάναμε, ορίσαμε
και λογιστή, για να δούμε τι ποσό απαιτείται για τη λειτουργία της
γραμμής Έδεσσα – Φλώρινα και όχι Θεσσαλονίκη- Φλώρινα, αφού το τρένο
πηγαίνει ήδη μέχρι την Έδεσσα. Άρα για πιο λόγο μας ζητάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να
καλύψουμε τα έξοδα για τη γραμμή Θεσσαλονίκη- Φλώρινα;
Οι προτάσεις μας φυσικά στις συσκέψεις και στις συζητήσεις για το τρένο
ήταν να πείσουμε αρχικά τους αρμόδιους Υπουργούς για την επιχορήγηση της
γραμμής και ακολούθως ως τοπική αυτοδιοίκηση να κάνουμε παράλληλες
δράσεις με το τρένο και να επιχορηγήσουμε με ένα μικρό ποσό τα λεωφορεία
της περιοχής μας ακόμα και να βάλουμε δωρεάν λεωφορεία μέχρι τη Βίγλα,
αλλά και ένα μέρος των εισιτηρίων για αυτούς που θα έρθουν στη Φλώρινα
και θα διανυκτερεύσουν εδώ. Αυτή ήταν μια πρόταση. Η άλλη ήταν να
κάνουμε μια διαφήμιση στον συρμό, ώστε να διαφημίσουμε την περιοχή μας,
ειδικά στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Αθήνα.
Όσο για τη σύμβαση που φέραμε εδώ για συζήτηση κ. Ασπρίδη, τη φέραμε για
να αναδείξουμε τα καίρια σημεία της, με την προϋπόθεση ότι την είχατε
διαβάσει και να κάνουμε τις υποδείξεις μας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να μη μας
ζητάει να βγάλει και κέρδος ή ότι τα δρομολόγια θα καθορίζονται από
αυτή και ότι εμείς μπορούμε να στηρίξουμε τη λειτουργία του τρένου με
τον δικό μας τρόπο.
Εάν αποφασίσουμε τη μη υπογραφή της σύμβασης, τότε θα πρέπει να
σταματήσουμε και τις ενέργειες του λογιστή για το κόστος της γραμμής.
Διαφορετικά, θα πρέπει να κάνουμε μια συνάντηση και με τον Δήμο
Αμυνταίου και με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, για να έχουμε μια
κοινή γραμμή, αφού μας αφορά όλους το ίδιο.
Τώρα, για το θέμα που θίξατε της κλοπής σιδηροτροχιών, πρέπει να σας πω
ότι άλλο ο ΟΣΕ που ασχολείται με τη συντήρηση αυτών και άλλο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δεν μπορούμε να κάνουμε μήνυση στον κ. Ζηλιασκόπουλο για τη μη
λειτουργία του τρένου και για ενδεχόμενη κλοπή των σιδηροτροχιών. Η
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λειτουργεί ανεξάρτητα και πληρώνει τον οργανισμό που συντηρεί
τις σιδηροτροχιές.
Εγώ πιστεύω ότι η αυταρχική αντιμετώπιση από την Κυβέρνηση, δεν υπάρχει
περίπτωση να αλλάξει. Για το λόγο αυτό πρέπει συντονισμένα να πιέσουμε
προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, ώστε να μην χαθεί το τρένο από τη Φλώρινα».
Μετά τη συζήτηση του θέματος, ο κ. Δήμαρχος έκανε τις εξής δύο
προτάσεις;
1) Επαναφορά του θέματος προς συζήτηση με την παρουσία των φορέων των
Δήμων Αμυνταίου, Πρεσπών και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και
2) Απόρριψη της σύμβασης.
Ομόφωνα αποφασίστηκε η απόρριψη της σύμβασης που προτάθηκε από την
ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αποφασίστηκε επίσης ομόφωνα, ο ορισμός μιας επιτροπής για τα σοβαρά
θέματα του Δήμου Φλώρινας, η οποία θα αποτελείται από τους επικεφαλής
των συνδυασμών και από τον Αντιδήμαρχο κ. Αθανάσιο Μπέλτσο, με
πιθανότητα αύξησης των μελών της επιτροπής εάν κριθεί αναγκαίο.
ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κατά τη συζήτηση του θέματος, προηγήθηκαν οι τοποθετήσεις των Δημοτικών
Συμβούλων. Ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία Νομού
Φλώρινας, κ. Παπαδόπουλος Βασίλης, στην τοποθέτηση του είπε:
« Ξεκινήσαμε και κάναμε κάποιες ενέργειες ως Σύλλογος, λίγο βεβιασμένα
γιατί πιστεύαμε ότι δεν έχουμε τον χρόνο και ίσως να φάνηκαν λίγο
άκομψες, άσχημες και ίσως να θίξαμε και κάποιους ανθρώπους που κλείσαμε
το Δημαρχείο της Φλώρινας για μισή ώρα και θα θέλαμε να ζητήσουμε
συγγνώμη. Είναι άδικο για όλους αυτούς οι οποίοι ταλαιπωρούνται να τους
επιβάλλουμε επιπλέον ταλαιπωρία. Ως Δημοτικό Συμβούλιο Φλώρινας, δεν
έχετε βάλει ποτέ τα θέματα της αναπηρίας εκεί που πρέπει. Έκανα δύο
συζητήσεις με τον Δήμαρχο προτού έρθουμε εδώ και όχι μόνο για το
συγκεκριμένο θέμα. Είμαι ευγνώμων στον κ. Δήμαρχο γιατί μας παραχωρεί
έκταση για την ανέγερση της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης στη
Φλώρινα. Είναι μεγάλο και σημαντικό θέμα για το Νομό της Φλώρινας, καθώς
κάποια άτομα τα οποία χρήζουν ανάγκης, όταν θα φύγουν οι γονείς τους
από αυτή τη ζωή θα πρέπει να έχουν κάπου να μείνουν. Ο Δήμαρχος βρήκε τη
λύση και δεσμεύτηκε ότι θα μας παραχωρήσει αυτό τον χώρο και είμαι
πραγματικά ευγνώμων για αυτό. Και είμαι ευγνώμων που μου είπε ότι θα μας
παραχωρήσει θέσεις παρκαρίσματος σε συγκεκριμένα σημεία και γι’ αυτό
μου ζήτησε έναν χάρτη πάνω στον οποίο θα σημειώσουμε που θέλουμε τις
θέσεις αυτές για τα άτομα με αναπηρία. Επίσης, μας ζήτησε να τον
ενημερώσουμε που υπάρχει εμπόδιο στον δρόμο για να μπορέσει ο Δήμος να
το καλύψει και να κάνει και τις απαραίτητες παρεμβάσεις για την
πρόσβαση. Εμείς, θέλουμε να κάνουμε την εξής πρόταση στο Δημοτικό
Συμβούλιο: Με τη βοήθεια των παιδιών της πέμπτης και έκτης Δημοτικού του
Δήμου Φλώρινας, να κάνουμε καταγραφή των πεζοδρομίων, ώστε να
μπορέσουμε να ευαισθητοποιήσουμε και τα παιδιά και να μάθουν πως πρέπει
να είναι το σωστό πεζοδρόμιο, αλλά και οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου
να κάνουν τις απαραίτητες παρεμβάσεις. Πιστεύουμε ότι πρέπει όλοι μαζί
να βοηθήσουμε τα άτομα που έχουν πραγματικά ανάγκη, διαφορετικά θα
είμαστε όλοι υπόλογοι».
Μετά την τοποθέτηση όλων των ενδιαφερόμενων για το θέμα, ο κ.
Βοσκόπουλος δήλωσε:
ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
«Λυπάμαι ειλικρινά για όλα αυτά που άκουσα και από τους συναδέρφους μου
μηχανικούς αλλά και από τον κ. Ασπρίδη.
Σε ανύποπτο χρόνο μετά από τη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής,
αναφέρθηκα και είπα στον κ. Ασπρίδη ότι για να δουλέψει σωστά ο Δήμος
πρέπει να οργανωθούμε σε ένα κτίριο. Από την εμπειρία που είχα ως
Νομάρχης πρέπει όλες οι Υπηρεσίες να είναι σε ένα κτίριο, ώστε να έχουμε
επαφή με όλους τους Διευθυντές, να διεκπεραιώνουμε τις υποθέσεις μας
άμεσα και να λύνουμε τα προβλήματα των πολιτών. Και μάλιστα για να
μπορέσουμε να είμαστε σε ένα κτίριο θα έπρεπε να μας δώσει η Περιφέρεια ή
το μικρό της κτίριο ή το μεγάλο που ήταν παλιά η Νομαρχία. Αλλά μετά
από συζητήσεις και επαφές που είχα με τον Περιφερειάρχη και
Αντιπεριφερειάρχη, αυτό δεν είναι εφικτό. Και σας το λέω αυτό γιατί
είχαν γίνει όντως συζητήσεις, τόσο στη Φλώρινα όσο και εκτός Νομού.
Ζήτησα από τον κ. Αντιπεριφερειάρχη να κρατήσει όλο τον 2ο όροφο, ο
οποίος τώρα είναι σχεδόν άδειος και αφού κάποιες υπηρεσίες της
Περιφέρειας θα έρθουν στην αρμοδιότητα του Δήμου μέχρι το 2013, να
κάνουμε κάποια σύμπτυξη των χώρων, μια και ήδη κάποιες υπηρεσίες έχουν
έρθει ήδη στον Δήμο. Η απάντηση του ήταν αρνητική, καθώς μου είπε ότι
δεν υπάρχουν χώροι γιατί κάθε Περιφερειακός Σύμβουλος θέλει από έναν
δικό του χώρο, ενώ θέλει και ο Περιφερειάρχης έναν δικό του χώρο όταν θα
επισκέπτεται την Φλώρινα.
Μίλησα και με τον κ. Δακή, από τον οποίο ζήτησα να βρούμε μια λύση και ο
οποίος μου απάντησε πάλι ότι θέλει και αυτός το ίδιο πράγμα. Δε σας
κρύβω ότι από τη Διοίκηση της Αντιπεριφέρειας, δεν ξέρω εάν πήγαν
αυτοβούλως ή εάν ήταν καθοδηγούμενοι, πήγαν στο Τμήμα Εμπορίου και τους
ζήτησαν «να τα μαζέψουν και να φύγουν». Ακολούθως με βρήκε ο κ. Λέκκος,
από την Τοπική Αυτοδιοίκηση στη Φλώρινα και με ρώτησε για ποιο λόγο θέλω
να τον διώξω από το γραφείο του και γιατί δήθεν θέλω να πάω εγώ εκεί.
Κάτι το οποίο δεν ισχύει.
Μετά από όλες αυτές τις συζητήσεις, πρότεινα στον κ. Ασπρίδη να
νοικιάσουμε κάποιο χώρο. Η απάντηση του κ. Ασπρίδη ήταν ότι διαφωνεί με
αυτή την πρόταση και ότι ο ίδιος θα χρησιμοποιούσε τα περιφερειακά
Δημαρχεία, πρόταση με την οποία διαφώνησα γιατί όλες οι Υπηρεσίες θα
έπρεπε να είναι συγκεντρωμένες. Και για ενοικίαση υπάρχουν πολλά
διαθέσιμα κτίρια στην πόλη της Φλώρινας. Μετά από τη συζήτηση αυτή με
τον κ. Ασπρίδη, το βράδυ έγραψαν στα blogs ότι ο Βοσκόπουλος θα
νοικιάσει το «Αντιγόνη και ότι θα τα αρπάξει κ.λ.π.». Ανεπίτρεπτα
πράγματα.
Ο ίδιος ο κ. Ασπρίδης προεκλογικά είχε πει ότι θα μετακινούσε την
Πολεοδομία στο Πέρασμα, όπως και τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών. Σε τι
διαφωνεί λοιπόν σήμερα που κάνουμε αυτό που είχε πει ο ίδιος προεκλογικά
ότι θα κάνει;
Πρέπει να λειτουργήσουμε. Πριν λίγο καιρό μας λέγατε γιατί δεν
μετακομίζουμε να λειτουργήσουμε και τώρα μας λέτε για ποιο λόγο
μετακομίζουμε;
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Όσον αφορά στη μετακίνηση της Διεύθυνσης Πρόνοιας. Πρέπει να σας πω κ.
Παπαδόπουλε ότι ειλικρινά με λύπησε το γεγονός της κατάληψης και της
άρνησής σας στο Ρώσο πρόξενο να περάσει στο Δημαρχείο αλλά και το
γεγονός ότι δεν ήρθατε νωρίτερα να με συναντήσετε και να συζητήσουμε,
όπως κάνατε με τον κ. Αντιπεριφερειάρχη και με άλλους φορείς.
Με την κ. Μούσιου κάναμε μια συζήτηση για το θέμα στην οποία της είχα
πει, ότι έχει δίκιο με τον προβληματισμό της για τη μεταφορά της
Διεύθυνσης Πρόνοιας και ότι προσπαθώ να βρω μια λύση για το πρόβλημα
αυτό. Σαν Νομάρχης ήμουν δίπλα στο Σύλλογο ΑΜΕΑ και στα προβλήματα των
μελών του και ως Δήμαρχος προσπαθώ να λύσω τα όποια προβλήματα μπορώ,
πάντα στο πλαίσιο των οικονομικών δυνατοτήτων του Δήμου. Της είχα πει
μάλιστα, ότι επεξεργάζομαι το θέμα της μετακίνησης της πρόνοιας και ότι
προσπαθώ να βρω μια καλύτερη λύση.
Μετά την κατάληψη του Δημαρχείου από το Σύλλογο ΑΜΕΑ Νομού Φλώρινας,
προσπαθήσανε κάποιοι να παραποιήσουν τα λόγια μου και να δημιουργήσουν
λανθασμένες εντυπώσεις, με μοναδικό τους σκοπό την σπίλωση μου.
Για τα ΑΜΕΑ είπαμε να βρούμε έναν χώρο, ώστε και ένα άτομο να χρειαστεί
να επισκεφθεί τη Διεύθυνση Πρόνοιας να μπορέσει να το κάνει χωρίς να
ταλαιπωρείται. Στο κτίριο της Περιφέρειας δεν είναι εύκολη η πρόσβαση
στον 4ο όροφο, γιατί στο ασανσέρ δεν είναι δυνατόν να μπει αμαξίδιο και
όσες φόρες προσπαθήσαμε να βρούμε τρόπο για την κατασκευή ειδικού
ασανσέρ, δεν μπορούσαμε να βρούμε σωστή λύση. Για το λόγο αυτό είχαμε
πει ότι θα πάει στις Κλεινές, όπου ο χώρος είναι ισόγειος και η πρόσβαση
πολύ πιο εύκολη.
Σήμερα όμως, προέκυψαν άλλα δεδομένα. Σε προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο
είχαμε πάρει απόφαση για τη δημιουργία χώρου ΕΚΕ στην λαϊκή αγορά. Μετά
από επικοινωνία που είχαμε σήμερα με το Υπουργείο, μας είπαν ότι το ΕΚΕ
πρέπει να είναι μέσα στο ΚΕΠ και ότι θα εξυπηρετείται από υπαλλήλους
του ΚΕΠ. Άρα, με το δεδομένο αυτό που είχαμε σήμερα, είπαμε ότι η
Διεύθυνση Πρόνοιας θα πάει στους ισόγειους χώρους αυτούς στη λαϊκή
αγορά, που ετοιμάσαμε για το ΕΚΕ. Και απ’ ό, τι έμαθα, υπάρχει και ένας
άλλος χώρος εκεί δίπλα τον οποία θα διαμορφώσουμε για να μεγαλώσουμε το
χώρο της Πρόνοιας. Έτσι, δεν θα υπάρχει ταλαιπωρία των ΑΜΕΑ, ενώ θα
είναι και κοντά στα ΕΛΤΑ και στο ΚΕΠ, με τα οποία η Πρόνοια έχει άμεση
συνεργασία.
Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ
Όσον αφορά στην Πολεοδομία, έχω να σας πω ότι μέχρι πριν από τέσσερα
χρόνια έβγαζα κι εγώ οικοδομικές άδειες και έχω ζήσει πολλές
μετακομίσεις της Υπηρεσίας. Και όσο και αν φωνάζουν οι νεώτεροι
υπάλληλοι της Πολεοδομίας, δεν έχουν ζήσει μεταφορά. Δεν χάθηκε λοιπόν,
κανένας φάκελος και φυσικά δεν χρειάστηκαν τρεις μήνες για τη μεταφορά
του αρχείου.
Τον καιρό που η Πολεοδομία έβγαζε πάνω από 1.500 άδειες τον χρόνο, είχε
τέσσερις μηχανικούς. Σήμερα η Πολεοδομία που βγάζει πενήντα- εκατό
άδειες τον χρόνο έχει έντεκα μηχανικούς. Άρα δε θέλω να ακούω ότι δεν
μπορεί να εξυπηρετηθεί το κοινό και οι Μηχανικοί. Για τη μεταφορά των
προσωπικών αντικειμένων του κάθε υπαλλήλου, χρειάζεται ένα αυτοκίνητο
και γίνεται σε μια μέρα. Το δε αρχείο της πολεοδομίας, δεν είναι
απαραίτητο να πάει άμεσα στο Πέρασμα, αλλά θα μεταφέρεται στο Πέρασμα
καθημερινά, ανάλογα με τις αιτήσεις των πολιτών όπως γίνεται και σήμερα
άλλωστε.
Με τον Προϊστάμενο της Πολεοδομίας, είπαμε να γίνει σιγά σιγά η μεταφορά
του αρχείου, αφού το ξεκαθαρίσουμε κιόλας, ώστε να στείλουμε και στον
Δήμο Αμυνταίου και Πρεσπών το αρχείο που τους αναλογεί, μια και από το
2013 θα έχουν δικές τους υπηρεσίες.
Αυτό που ακούστηκε ότι 30.000 άνθρωποι εξυπηρετούνται ετησίως από την
Πολεοδομία και ότι πηγαίνουν εκεί, δεν ισχύει. Δηλαδή καθημερινά πάνε
100 άτομα την ημέρα στη διεύθυνση αυτή!!! Μα υπήρξα μηχανικός και ξέρω
πως λειτουργεί η υπηρεσία.
Ακούστηκε δε ότι η μεταφορά των υπηρεσιών θα αποδυναμώσει την πόλη.
Απεναντίας, βοηθάμε και στη λύση του κυκλοφοριακού, ενώ παράλληλα
δίνουμε ζωή και στα πρώην Δημοτικά Διαμερίσματα.
Κύριε Ασπρίδη, σας έχω αναφέρει ξανά ότι δεν κάνω κάτι, εάν πρώτα δεν
έχω ενημερωθεί, και δε σας κοροϊδεύω όπως ισχυρίζεστε. Πριν μια εβδομάδα
ήμουν στην Αθήνα, μίλησα με τους υπευθύνους του Υπουργείου Εσωτερικών,
οι οποίοι μου είπαν ότι η μετακίνηση των υπηρεσιών μπορεί να γίνει με
απόφαση του Δημάρχου και μόνο, παρόλα αυτά έφερα το θέμα στο Δημοτικό
Συμβούλιο, ώστε να αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο και να έχει άποψη
για αυτό».
Το παραπάνω θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία.
• «Λήψη απόφασης σχετικά με τη μη εισαγωγή εισακτέων στο Τ.Ε.Ι. Δυτικής
Μακεδονίας, Παράρτημα Φλώρινας», με εισηγητή τον κ. Ιωάννη Βοσκόπουλο,
Δήμαρχο Φλώρινας.
Λόγω του περασμένου της ώρας και καθώς το παραπάνω θέμα είναι πραγματικά
σοβαρό για το Δήμο Φλώρινας, αποφασίστηκε η συζήτησή του σε επόμενο
Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ παράλληλα ορίστηκε επιτροπή από το Δήμαρχο, τους
επικεφαλής των συνδυασμών του Δημοτικού Συμβουλίου και τον αρμόδιο
Αντιδήμαρχο για τα θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, μαζί με τη
Διευθύντρια των ΤΕΙ κ. Μητλιάγκα να συναντηθούν για να αποφασιστούν οι
επόμενες κινήσεις του Δήμου Φλώρινας.

Αναζήτηση

Επόμενες Εκδηλώσεις

Νέα άρθρα