30.03.11-Δελτίο Τύπου(Συμμετοχή σε σύσκεψη του ΕΒΕ και του Εργατικού Κέντρου)

Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26 Μαρτίου 2011 στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Φλώρινας Γιάννης Βοσκόπουλος. Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Εργατικού Κέντρου και του Επιμελητηρίου Φλώρινας και τα κύρια θέματα συζήτησης ήταν η ανεργία, η εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης με κίνησης – τηλεθέρμανση, η ενέργεια (2η μονάδα- ορυχεία), τρένο, παιδεία (πανεπιστήμια- συγχώνευση σχολών), υγεία- νοσοκομείο και οδικοί άξονες.
Η συζήτηση ξεκίνησε με το θέμα της επαναλειτουργίας του τρένου στην πόλη της Φλώρινας, στην οποία συμμετείχε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος ξεκαθάρισε στους παρευρισκόμενους, ότι για την επαναλειτουργία της γραμμής Έδεσσας- Φλώρινας και για δύο δρομολόγια, απαιτείται η συγχρηματοδότηση των εξόδων λειτουργίας, από την τοπική κοινωνία και συγκεκριμένα από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας 200.000 ευρώ, τους Δήμους Αμυνταίου και Φλώρινας από 100.000 ευρώ, από τη ΔΕΗ 200.000 ευρώ και από τοπικούς χορηγούς 50.000 ευρώ. 


Ο Δήμαρχος Φλώρινας, στην τοποθέτησή του για το τρένο της Φλώρινας, δήλωσε: «Με τα χρήματα τα οποία μας ζητάτε να δώσουμε ως Τοπική Αυτοδιοίκηση για τη λειτουργία του τρένου, είναι σαν να μας ζητάτε να γίνουμε συνέταιροι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Τα ποσά τα οποία μας αναφέρετε, ότι χρειάζονται για την επαναλειτουργία της γραμμής Έδεσσας- Φλώρινας, είναι πολύ μεγάλα και νομίζω ότι είναι δύσκολη η εξεύρεσή τους. Ως Δήμαρχος Φλώρινας, σας λέω ότι, εάν έχουμε την οικονομική δυνατότητα και αν είμαστε νομικά κατοχυρωμένοι, θα στηρίξουμε οικονομικά την προσπάθεια επαναλειτουργίας του τρένου. Εάν θυμάστε, κύριε Πρόεδρε, και στις προηγούμενες συζητήσεις μας ήμουν υπέρ μιας τέτοιας προσπάθειας, όπως την αναφέρετε, και μάλιστα σας είχα ζητήσει να μας ενημερώσετε ως Δήμος Φλώρινας, ένα κοστολόγιο για τη διαφήμιση της περιοχής μας στο συρμό, ακόμα και στα δρομολόγια προς Αθήνα, γιατί έτσι εκτιμούμε ότι θα είναι ευκολότερη η ενίσχυση της προσπάθειας αυτής. Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στα δρομολόγια που θα λειτουργήσουν, συμφωνούμε απόλυτα με την κίνηση φίλων του τρένου, γιατί δεν είναι λογικό να υπάρχει ένα δρομολόγιο στις 10 το πρωί και όχι πιο νωρίς ή το τελευταίο από Θεσσαλονίκη για Φλώρινα να είναι στις 2 ή στις 3 το μεσημέρι. Ποιον θα εξυπηρετήσουν αυτές οι ώρες; Χρειάζεται ένα τρένο πρωινό με ανταπόκριση για την Αθήνα, ένα μεσημεριανό για τους φοιτητές και τους εργαζόμενους που μένουν σε άλλες πόλεις και ένα τρένο βραδινό. Τα δρομολόγια πρέπει να είναι τρία για την εξυπηρέτηση όλων. Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης για το τρένο, ακολούθησε η συζήτηση για την παιδεία, για τον τομέα της ενέργειας στο Νομό Φλώρινας και για το φράγμα της Τριανταφυλλιάς. Στις αιτιάσεις ο Δήμος να αναλάβει την υλοποίηση του υπολοίπου του έργου του φράγματος της Τριανταφυλλιάς, ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Γιάννης Βοσκόπουλος είπε: «επικοινώνησα με τον αρμόδιο Διευθυντή στο πρώην Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ και μου είπε ότι ο Δήμος δεν μπορεί να παρέμβει στην υλοποίηση του έργου, γιατί το φράγμα κατασκευάζεται από το Υπουργείο. Εάν η Περιφέρεια θέλει να το εντάξει στο ΕΣΠΑ, το έργο μπορεί να συνεχιστεί και αυτό θα γίνει με τη συνεργασία των δύο υπηρεσιών. Γι’ αυτό πρέπει να υπάρξει συνεργασία της Περιφέρειας και του Υπουργείου και μόνο. Ο Δήμος δεν μπορεί να κάνει καμία παρέμβαση».

Αναζήτηση

Επόμενες Εκδηλώσεις

Νέα άρθρα